HasTavuk İş Dünyası Temsilcilerini Ağırladı

Ekonomi Bakanlığı destekleriyle yürütülen Uluslararası Rekabetçiliği Geliştirme Projesi (Ur-Ge) kapsamında birçok sektörde alım heyeti organizasyonu gerçekleştiren BTSO, Ticari Safari Projesi ile Bursa gıda sektörü temsilcilerini yurt dışından gelen yabancı alıcılarla bir araya getirdi.

Bursalı 35 firmanın stant açarak ürünlerini/markasını tanıttığı organizasyonda, Suudi Arabistan’dan Katar’a, Ortadoğu coğrafyasından AB ülkelerine kadar 160  yabancı alıcı yer aldı. Ur-Ge projesi kapsamında ‘Bursa Food Point’ kurumsal markası altında bir araya gelen sektör temsilcileri, Sheraton Otel’de düzenlenen organizasyonda önemli iş görüşmeleri gerçekleştirdi.

BTSO heyeti ile birlikte Suudi Arabistan’ın Bin Dawood marketler zinciri Yönetim Kurulu Üyesi Abdul Khaliq Bin Dawood ve şirket yöneticileri de Bursa ürünlerini inceledi. Bursa’da bulunmaktan dolayı büyük memnuniyet duyduklarını söyleyen Dawood, BTSO tarafından düzenlenen alım heyeti programının kendisi için çok anlamlı olduğunu vurguladı. Dawood, “Bursalı firmalarımızın ürünleri güzel ve lezzetli. Ben daha önce birçok defa Bursa’ya geldim. Ancak ticari anlamda ilk defa Bursa’da bulunuyorum. Önümüzdeki günlerde bazı ürünlerin satın alımı konusunda yeni bir ticaretin başlamasını istiyoruz. Suudi Arabistan olarak bizler Türk halkını severiz. Onların da bizleri sevdiğini biliyoruz. Burada kendi evimizdeymiş gibi hissediyorum. Güzel misafirperverliğiniz için teşekkür ederim” dedi.

Yurt dışı alım heyetinde bulunan yabancı firma temsilcilerinin büyük ilgi gösterdiği HasTavuk standı, organizasyonda yer alan tek tavuk markası olarak dikkat çekti.

HasTavuk Beyaz et  Satış ve Pazarlama Müdürü Orkun Şenyurt “Bu proje kapsamında yurt dışından önemli alım heyetlerini Bursa’da misafir ediyoruz. Bu platform, Bursa gıda sektöründe yer alan firmalarımızın dış ticaret hacmini artıracak ve farklı pazarlara açılmasını sağlayacak önemli bir fırsattır. Firmalarımızın dünyaya açılmasına sağlayacak bu tür organizasyonlar arttırılmalıdır” diye konuştu.

Civciv satış pazarlama müdürü Cihan Genç ise “Bursa’nın markaları ve bu markalara değer katacak alıcılar ilk kez BTSO ev sahipliğinde bir platformda buluştu. Burada bulunduğumuz süre içinde karşılaştığımız ilgi oldukça güzeldi. Bu ilgiye kayıtsız kalmadık ve yurt dışından gelen tüm temsilcilerle bire bir ilgilenerek, üretim tesislerimizi-Bursa’mızı gezdirdik. Evimizde misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamaya çalıştık.” dedi.

Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş!

Facebook
Twitter
LinkedIn